Înscrierea candidaţilor se face la secretariatul şcolii sau online (site) pe baza următoarelor documente:
- cerere de înscriere (se completează la depunerea dosarului);
- acte care atestă finalizarea liceului: (pentru absolvenții de liceu cu bacalaureat - diplomă de bacalaureat original și copie xerox și pentru absolvenții de liceu fără bacalaureat - certificat/diplomă de absolvire a liceului original și copie xerox;
- foaia matricolă pentru clasele aIXa – aXIIa/aXIIIa → în original şi copie xerox;
- certificat de naştere → în original şi copie xerox (se va certifica conform cu originalul de comisia de înscriere); ˟
- certificat de căsătorie → în original şi copie xerox (dacă este cazul; se va certifica conform cu originalul de comisia de înscriere)* ;
- C.I., în original şi copie xerox (se va certifica conform cu originalul de comisia de înscriere); *
- adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie din care să rezulte că este sănătos clinic și psihic şi apt pentru calificarea profesională ”Asistent medical generalist”;
- trei poze 3/4 ;
˟ Conform OMENCȘ, nr. 4664 din 02.08.2016 pentru aplicarea dispozițiilor OUG nr. 41/2016.